Åska och Dunder

Fy fan! hörde ni åskan igår eller? Det är nog bara en gång per år man får se sånt åskväder (haha bara för det kommer det typ åska i kväll!)  Ibland tycker jag faktiskt att det kan vara lite läskigt mysigt men inte igår och inte när man ligger helt själv på överstavåningen. Kunde ialla fall inte sova ordentligt på hela natten efter det sen, låg jag och vände och vred mig och plötsligt var klockan sex på morgonen.
.
Har i alla fall varit i skolan idag och mina arbeten är snart klara så ska skicka in dem i kväll. Efter det gick jag en runda på stan och inföskaffa lite nya nagellack från depends sommar kollektion. Nu när jag kom hem slockna jag i min säng på en gång och vakna precis. Ska gå ner och ta något att äta nu för att sedan jobba vidare med mina arbeten.
Nya färger från depend

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0