Uppe med tuppen!

Har inte varit upp så här tidigt på hela sommarlovet!
Vaknade för en halv timme sedan av att det var något som luktade så jävla äkligt!
Musse hade då legat lite konstigt i natt vid mitt ansikte med röven mot mig så jag flyttade på honom och vände mig men det stank fortfarande! Då var det hela min arm som han hade legat och gnidit sig mot med röven och sidan av kudden som stank så jävla mycket! Åh och då förstog jag varför han har mått så dåligt de senaste dagarna, han har mask i magen! Åhhh är så jävla äcklad nu känner lukten fast jag tvättat mig! Men gav honom avmaskningsmedicin precis så nu kommer han bli bättre i alla fall! NE fyy nu ska byta lakan och sedan hoppa in i duschen och skrubba sönder min arm till den blöder!
Ha en trevlig frukost! :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0