Sömnproblem

.
Klockan är nu 03.46 och jag sitter här här för kan inte sova! Har varit så någraa nätter då jag helt enkelt inte blivit trött förens vid fem tiden. När jag inte kan sova heller ligger jag och tänker på allt i från himmel och jord och får lite ångest och oroar mig för en massa saker. Har tillexempel insett att jag flyttar om mindre en en månad! Om en månad kommer jag få klara mig själv och kommer inte ha några föräldrar som hela tiden kan hjälpa mig. Fick lite smått panik men det är borta hahaha får se om det kommer flera gånger men jag känner mig helt hundra på att jag valt rätt nu även fast det kommer bli hur jobbigt som helst! Jaja kom hem för några timmar sedan och imorgon är det packa och förbreda för att åka iväg igen för då sticker jag ner till Malmö med min bästis och träffar massa härligt volleybollfolk! Kan ju inte bli mycket bättre :D Nee nu ska jag försöka sova .. eller ja gå ner och ta något att äta och sätta på en till film dåra!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0