Harry Potter and the deathly hollows 2

.
.

Hej på er!

Jag kom precis hem efter att ha sett den sista Harry Potter filmen.
Den var riktigt bra men jag kan inte fatta att de är slut nu. Min mamma började läsa böckerna för mig när jag var ungefär 5-6 år och efter det har jag läst alla böckerna och sett alla filmerna men nu är det slut!
Jag var i alla fall jättenöjd med den och jag fick rysningar flera gånger och fick även tårar i ögonen nårgra gånger.
Men min pappa och brorsa som inte läst böckerna tyckte inte om den lika mycket så det kanske beror på om man läst dem eller inte! Nee nu ska jag och min brorsa kolla börja kolla från början! PEACE










Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0