Här kommer ett tråkigt inlägg..




Hejsan bloggen! Ligger i sängen och chillar med lite choklad och
 känner mig sådär allmänt mullig:)

Dagen har bestått av en fotbollsmatch, ett ärende på stan, gäster och så klart VM i Simning.

Ledsen men har inte precis någon blogglust så därför är uppdateringen som den är. Borde igentligen vara ute och springa nu men gjorde mig illa igår på gymmet så tar det lite lugnt och hoppas på en bättre dag imorgon! Ligger lite efter med träningen nu när jag varit borta så mycket så börjar känna mig lite stressad! Måste hinna med två pass innan söndagen är slut och enligt mina sommarträningspapper räknas tydligen inte choklad ätning som ett pass. Synd är ju riktigt bra på det..

Nee, nu ska jag sluta sitta och dampa och sätta igång en film eller ett SATC avsnitt samtidigt som jag messar Sara för att se hur lång tid det tar för henne att förstå att jag driver med henne.. hehe

Ha en bra lördagskväll!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0