Light up my world










Tre dagar nu sen kommer jag hemhemhemmelihem!
Blir så avundsjuk på vissa som redan åkt idag, vill också!

Nej har en dela göra här upp innan jag kommer hem känner jag,
bland annat ett berg med tvätt. Alltid lika trevligt men
även lite andra roliga saker som ska fixas! 
Skolaböckerna kommer med hem nu på lovet med!
Ska plugga ganska ordentligt då de är några prov som
ligger och lurar efter jul. Bland annat Matte 1c tentan om
jag inte har helt fel för mig.

Aja var i alla fall och baka hoss Vanessa idag!
Mysigt men blev lite failat tyvärr.
Puss god natt på er!


Kommentarer
Postat av: yoyo

Baby you light up my world like nobody else, the way that you flip your hair makes me overwhelmed :)

Har du lyssnat på den ellööör??

2011-12-20 @ 12:31:03
Postat av: klara

kan hända jaa, nu när jag tänker pået är det typisk dig låt! haha

2011-12-21 @ 00:26:16
Postat av: Yoyo

Hahaha jag lyssnar ppå den hela tiden :) men sara tyckter faktiskt också att den är bra:D

2011-12-21 @ 08:12:10

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0