Hej mitt vinterland







Hej på er!
Imorse när jag tittade ut från fönstret så trodde jag att jag drömde!
Jobbig som jag är sprang jag in till Hanna och väckte henne så också skulle kunna se!
Igår syntes inte en snöflinga när vi gick och la oss vid tolv och nu ser det ut såhär.
Bilderna är tagna när vi gick mellan alla lektioner idag. Ganska mycket
härligare än regniga och gråa Falköping!

I allafall så vann vi matchen igår med 3-1! Hur gött som helst så allsvenska är
nästan helt garanterad nu! Ska bli så riktigt kul att möte lite bättre lag sen efter julen!
Intenog med det så gick det väldigt bra för mig med!

Nej har en Spanska uppsats att skriva, en bok att läsa, en uppsataskrivning imon klockan åtta och matte prov
på onsdag så kan inte sitta här och dega!
Kram på er!


Kommentarer
Postat av: M

SÅÅ vackert! (Strilregn i Halmstad men mysigt ändå)

2011-12-07 @ 08:26:35

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0