2 december



Hej på er!
Jag sitter just nu och taggar för min fredsgskväll!
Vet ni vad jag ska göra?
PLUGGGAA :D:D:D
jaaa... så kan det gå när matteläraren säger att man ska ha prov nästa veckan
på fredagen, samma vecka som man har två inlämningsuppgifter.

Aja, ringa min mamma nu om hon vill hjälpa mig såhär sent på en fredagskväll.
På söndag är det i alla fall match. Vi möter Karlstad borta och det är den viktigaste
matchen ever! Ne men vi måste bara vinna den för annars blir det ingen allsvenska.
Så tagga tagga tagga!

Ha en bra fredagskväll PUSSSS!



By the way här har ni min och min kära vän bella konversation på FB.
De roligaste är att vi är så trötta just nu att vi inte ens orkar fråga genom väggen.. haha goes

Isabella Kuné
för 12 minuter sedanSkickat från chatt
Isabella Kuné
  • äre ok om jag duschar nu??

  • Klara Ribom
    för 11 minuter sedanSkickat från chatt
    Klara Ribom
    • Om du inte bajsar innan :):)

  • Isabella Kuné
    för 10 minuter sedanSkickat från chatt
    Isabella Kuné
    • ehm duscha du först då..



      Hahahah jaa vi vet att vi har tråkig humor :)))


  • Kommentarer

    Kommentera inlägget här:

    Namn:
    Kom ihåg mig?

    E-postadress: (publiceras ej)

    URL/Bloggadress:

    Kommentar:

    Trackback
    RSS 2.0