Ready to go!

Efter en hel dag med packande, i med att jag har en sån talang för att
göra allt i sista sekund är jag nu klar!!:D
Njaa inte riktigt måste städa mitt rum också men sen så!
Är så taggad samtidigt lite rädd och nervös men ända väldigt väldigt lugn!
Konstigt men så känner jag.
.
By the way försvann inlägget med dem fina bilderna jag la upp i natt om ni hann se dem.
Får föröska ladda upp dem igen men nu hinner jag inte.
.
Det här är nog det sista ni kommer se av mig på några dagar då jag inte kommer ha tillgång till
dator den första tiden. Men lånar nog någon annans eller gör ett inlägg på mobilen får se.
Annars hörs vi när jag kommit in i allting där uppe! Puss på er!
.
På bilden ser ni föresten min nya kompis flyttkartongen som hart gjort mig sällskap hela dagen.
Han är lite nervösare än jag och ville därför inte riktigt vara med på bild.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0