New hair colour

Goddagens bloggen!
Fick ju ett liten damp ryck och färgade håret igår och här har ni resultatet av det.
Är inte nöjd då frisören nog inte riktigt förstod hur jag ville ha men men , what the fluff, nothing to do!
Klippte även bort det slitna i hopp om att det skulle kännas friskare då mitt hår varit en risbuske
sen nollningen men det hjälpte inte riktigt i med att jag blekte det. Nu känns hela hårat lite slitet, hehe.
Aja jag lär väll tycka om det om ett tag men det är ända ganska stor skillnad!
.
Hade en trevlig kväll i går trots att palle inte var med och vi pratade igen om allt som hänt på en vecka
vilket är en hel del! Om en och en halv timme bär tåget av till Falköping igen och vecka två ska inledas!
.
By the way...FAN VILKEN TABBE BOLT!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0