Hej!

Jag lever och har det bra här i Falköping!
Har fortfarande inte fått min dator än i skolan så det är anledningen till så dålig
uppdatering. Men förutom det är det rätt fullt upp hela tiden ändå så.
Idag hade vi fystester och bilderna tagna men jag kunde inte vara med för har
gått och blivit sjuk och bilderna blev rätt hemska... haha.
Igår hade vi en avslutning på nollningen eller vad man ska säga då det blivit en massa
problem med det så vi satt alla ute och grillade och sjöng, det var mysigt.
Efter det gick vi till ett spökhus vilket inte var lika mysigt.
Nej nu orkar jag inte sitta och skriva mer men ska försöka bli bättre här på bloggen så fort jag
har fått min dator.
Nu ska jag gå ut och mobba becka och sedan går jag nog och lägger mig då vi har teori i volleybollen
på morgonen, God natt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0