Goddagens på nattens!

.
Hellu! Hoppas ni har haft en bra dag!
Jag slaggade hos Sara i går och i dag blev det en runda på stan!
Hittade lite fint och de första höst plaggen har fått flyttat in i min garderob! Kan visa dem någon annan gång.
Snart kommer även ett par Levis Jeans bli mina!
.
Annars idag har jag börjat planera lite inför flytten. Det är inte så mycket som behöver fixas men lite. Har även fått ett litet jobb av mamma och pappa. Ska gräva någonting i trädgården och det kommer ta två dagar och jag kommer få betalt vilket är super för det behöver jag nu!
.
Imon åker jag till Skåne och sover där en natt och när jag kommer hem är det swedish beach tour alla dagar tills lördag! kommer bli kul!
Nu tänkte jag lägga mig i sängen och kolla ett SATC avsnitt med min träningsverk! Godnatt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0