Jag är glad ändå

Idag var en riktig piss dag men jag är faktiskt glad ändå! Orkar inte gå och deppa ner mig för jag känner inte för det! Så det så!
Biologi provet gick åt skogen vilket var tråkigt då jag kände att jag pluggat på bra på det våran lärare sagt skulle komma på provet, tror ni det kom då? Haha nej där har vi naturlärare i ett nötskal, så godhjärtade och vill alltid elevernas bästa! Fast nej..
Sen fick jag hoppa in på elitmatchen idag också trots att jag inte tränat på nästan en vecka och den förlorade vi och jag stod på bänken hela matchen, standard.
Men vet ni? Jag fick veta att jag kom med ungdomslandslaget, jag var vårigt klädd i skolan med vita byxor, snart kommer Elin hem så vi kan kolla senaste avsnittet PLL och imon åker jag hem och kommer förhoppningsvis få stanna tills tisdag!!! Så puss på er alla där ute!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0