Förbred er på bildbomb

 
 
Hellu bloggen, blir så ledsen har försökt lägga upp ett inlägg sammalagt tio gånger nu både innan och efter jag åkte till bryssel med det går verkligen inte. Så får väll göra ett dubbelinlägg nu med allt. Var i alla fall hemma i helgen vilket var jätta skönt, shoppade med mammi firade bästa Sara som blivit 18 och bara hade det allmänt skönt. Hann även med en powerwalk till havet och gud det känns verkligen som vi kommit in i en ny istid.
 
Sen i måndags åkte jag då till bryssel med skolan och kom hem idag runt ett. Har haft det bra även om det varit väldigt jobbigt men det var kul att se staden som förövrigt var väldigt fin. Har ätit som en gris så har säkert gått upp 100 kg men det är det värt. Gud vad gott det va! Sen att de hade chokladbutiker överallt var också något som passade mig väldigt bra, hehe. Om ní undrar så var hela anledningen att vi åkta dit för att kolla på EU parlamentet och lära oss om EU. Det var faktiskt väldigt intressant men vi kunde inte se själva röstsalen då det var någon säkerhetsgrej som gått sönder vilket var lite synd då det var typ det jag såg mest i fram emot.
 
Idag kom vi hem runt ett tiden och jag har varit som en zombie och haft värsta huvudvärken så träna inte utan låg bara sov... inte jätta bra då uttagningen till landslaget är på fredag men jag mådde verkligen skit.
Nu mina vänner ska sova igen och ladda för mogondagens biologiprov, yeey! Godnatt finisar!
 
Sen vill jag bara tacka farmor och farfar som gjorde min vårjacka möjlig! ni är bäst!
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0