What noooooow

 
Dags igen? Förstår inte ens varför jag har en blogg när jag uppdaterar så dåligt. Skitsamma läs om ni vill.
På sistone har det hänt en massa, haft träningsmatcher 24/7. Vart ute några gånger. Vart hemma och klippt mig, hela 17 cm!! Kommit med i sista ungdomslandslaget. Hatat Volleyboll, älskat det. Hatat matte 4, hatat det ännu lite mer. Aldrig riktigt haft problem med det innan, men nu när vi läser den svåraste kursen vad känns som dubbelt så snabbt som innan ( vilket redan var omänskligt snabbt) har jag ett liiiiiiitet problem med det ja.
 
Hoppas allt är bra med er i alla fall! Det är ju faktiskt lördag och vi har seriepremiär idag! Mot mitt hemmalag till och med! Så jag börjar bli lite nervös nu faktiskt. Tror dock inte jag kommer få spela mycket då jag inte presterat på sistone. Men jag har försökt trots allt i alla fall och det är det viktigaste.
Nu ska jag städa lite, kram på er!
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0